Google Ads

Hos Growify står vi får at I som virksomhed får det største udbytte af jeres markedsføringsbudget på Google Ads. Vi starter med at sætte nogle overordnede mål og går derefter i dybden med jeres konto, og hvordan vi rammer dem. 

GOOGLE ANALYTICS - GOOGLE SEARCH CONSOLE ✧ SEO - PAID SEARCH ✦ TRACKING ✦ DATA VISUALIZATION ✧ LETS WURK - WEBSHOP@GROWIFY.DK

GOOGLE ADS PARTNER

PPC ANNONCERING

PPC-annoncering på Google Ads giver virksomheder mulighed for at præsentere deres produkter og tjenester for folk, der aktivt søger efter dem. Med den rigtige PPC-kampagnestrategi vil du være i stand til at vise dine annoncer til potentielle kunder, når de er klar til at konvertere eller købe.

Det opnår vi gang på gang ved at arbejde tæt sammen med vores kunder for at skabe højtydende, resultatdrevne kampagner med fokus på at levere kundeemner og konverteringer af god kvalitet, ikke kun klik! Enhver succesfuld virksomhed anerkender fordelene ved at sende meget målrettet trafik til jeres hjemmeside ved hjælp af Google Ads. Så bliv ikke efterladt af jeres konkurrenter, og udnyt mulighederne ved at køre en Pay-Per-Click-kampagne.

PPC KAMPAGNER

Det unikke for PPC kampagner på Google er, at man først betaler, når jeres potentielle kunder klikker på jeres annonce, som er baseret på søgeord, placeringer, og andre kampagneindstillinger. Denne målrettede annoncering virker virkelig, når den udføres korrekt.

Men PPC er ikke en magisk kugle – du har brug for en PPC-konsulent, der virkelig forstår de tekniske aspekter af Google Ads, kompleksiteten af søgning, og hvordan man maksimerer afkastet. Hos Growify er Google Ads en af vores kerneydelser og kan transformere din markedsføring. Vi rådgiver om, hvad du skal gøre for at få en profitabel PPC-kampagne, og ved at bruge vores erfaring kan I opnå større success I jeres markedsføring.

Trafik til hjemmeside

Få relevant trafik til jeres hjemmeside fra folk, der leder efter jeres tjenester eller produkter

Mål jeres success

Med vores Dashboard kan I spore alt jeres Google Ads data, som resultater og investeringsafkast.

 

Øg jeres online salg

Få flere onlinekonverteringer, som køb og henvendelser fra hjemmesiden igennem Google.

Få mere for pengene

Vi sørger for, at jeres budget holder længere og at Google bliver en af jeres største markedsføringskanaler

FAQ om Google Ads

Google Ads er en online annonceringsløsning, som virksomheder bruger til at promovere deres produkter og tjenester på Google, YouTube og andre hjemmesider på internettet. Google Ads giver også annoncører mulighed for at vælge specifikke mål for deres annoncer, såsom at få telefonopkald eller besøg på webstedet. Med en Google Ads-konto kan annoncører tilpasse deres budgetter og målretning og starte eller stoppe deres annoncer til enhver tid.

Google Ads fungerer ved at vise din annonce, når folk søger online efter de produkter og tjenester, du tilbyder. Ved at udnytte smart teknologi hjælper Google Ads med at få dine annoncer vist for potentielle kunder lige i det øjeblik, de er klar til at handle.

  1. Du starter med at vælge dit mål, som at få flere besøgende til din hjemmeside eller flere telefonopkald til din virksomhed.

  2. Dernæst vælger du det geografiske område, hvor din annonce skal vises. Det kan være en lille radius omkring din virksomhed eller meget bredere, f.eks. byer, amter eller hele lande.

  3. Til sidst skal du lave din annonce og indstille dit månedlige budgetloft.


Når din annonce er godkendt, kan den vises, hver gang brugere i dit målområde søger efter et produkt eller en tjeneste som din. Du betaler kun, når brugere interagerer med din annonce, som at klikke på din annonce eller ringe til din virksomhed.

Der er tre grundlæggende former for Google Ads kampagner:

  1. Søgenetværkskampagner – normalt i tekstform, disse annoncer kan blive vist på Googles søgeresultatsider, når nogen søger efter et produkt eller en tjeneste, der ligner din

  2. Displaynetværkskampagner – normalt i billedform, disse annoncer vises på websteder eller apps, som dine kunder besøger

  3. Videokampagner – normalt 6 eller 15 sekunders videoer, disse annoncer vises lige før eller under YouTube-indhold.

Derudover kan man også vælge at oprette en Google Shopping kampagne, som viser ens produkt direkte i Googles søgeresultat. 

Det gode ved Google Ads er, at du selv sætter dit eget daglige budget. Du bruger på denne måde ikke mere end, at du har budgetteret for. Hvad enten om det er 10 kr. 100 kr. eller 1000 kr. du kunne tænke dig at bruge. 

Opsætning af en Google Ads-kampagne er ret kompliceret, hvis det skal gøres ordenligt fra start, og indebærer et godt kendskab til Google Ads platformen. Det er ikke bare at klikke på et par knapper. Opsætning af en ny kampagne involverer følgende og mere:

  • Forståelse af annonceringsmål
  • Forstå dine produkter og rentabiliteten af ​​dem
  • Beslutte hvilke kampagnetyper der er mest passende for virksomheden
  • Søgeordsresearch
  • Oprettelse af den korrekte kampagnestruktur for at reducere omkostninger
  • Dine kampagneidéer kan resultere i, at flere Google Ads-kampagner bliver oprettet for at være mere effektive
  • Oprettelse af diverse “annonceudvidelser” for at gøre dine annoncer mere overbevisende
  • At skrive tekster til mange forskellige annoncer (det er ikke ualmindeligt, at en ‘simpel’ kampagne har 100-vis af annoncevarianter)
  • Oprettelse eller input til flere forskellige bannerreklamer (hvis du bruger display)
  • Opsætning af konverteringssporing i Google Analytics (dette kan være enkelt, men kan også være tidskrævende)
  • Mindre ændringer af din hjemmeside for at tillade konverteringssporing
  • …og meget mere.

Dette tager meget tid, men i sidste ende betyder det, at dine penge vil holde længere, og du vil få bedre afkast. Veloprettede kampagner vil helt sikkert spare dig penge, og potentielt mange af dem.

EN VEDVARENDE PROCESS​

Alle kan i dag bygge en flot hjemmeside med de værktøjer som er tilgængeligt på internettet. Udfordringen ligger i optimering ud fra den data man får ind fra besøgende. Her tager vi fat, og får optimeret ud fra den data vi kan se i jeres backend + best practices. Så er vi helt sikre på, at det er med til øge konvertering, og besøgendes tilfredshed med hjemmesiden.

Kontakt

GROWIFY CONSULTANCY APS

CVR: 42872903 | TLF: 28395728 / 50501788

E-mail | Webshop@growify.dk